Mí pravidelní čtenáři

sobota 10. listopadu 2012

Recenze + Tip na Giveaway

Ziaja Kozí mléko - mléko a tonik, Dermacol DUO tvářenka a kompaktní pudr

Nazdar přátelé! 
Jak jsem již slibovala, bude tady další post. Nyní opět recenze, malé povídání a tip pro vás. Začneme tedy mou story. Mnoho z vás se asi bude koukat na fotky produktů, na které píši recenze, a ano - nejsou kvalitní. Tedy, ty fotky. Představte si září... Krásný měsíc. Začala škola a stále je venku teplo, je to pro mě pořád léto. Místo učení pobíhám venku jako zloděj, co někdo ukradl a prchá před zákonem. A to běhání se mi nevyplatilo...
Představujte si dál, že jdete po chodníku vedle silnice s vaší úplně normální kamarádkou a uvidíte berušku (ano, je to krásná potvůrka). Foťák jsem dřív nosila - a teď zdůrazňuji nosila v minulém čase, vždy u sebe... Fotíte ji hodinu jako byste nikdy předtím neviděli berušku a kamarádce, která to vše pozoruje s obrovským otazníkem nad hlavou na vás něco zahuláká, zpanikaříte a foťák odletí do dálky na silnici, vy jen nestačíte dýchat, zkameníte a když se podíváte trochu dál, zjistíte, že jede auto a honem pro tu drahou srandu běžíte...Zní to jako sci-fi? Věřte mi, že můj život je jedna velká pozoruhodná divočina. Foťák nelze zapnout ani vypnout, má povytažený zaseklý objektiv a ho nemůžu rozpohybovat doteď. Ovšem, oprava by byla dražší než nový foťák a proto - JEŽÍŠKU PROSÍÍÍÍM, budu hodná, víš?:) Takže za nekvalitní fotky si běžte stěžovat berušce.
Má snaha vyfotit berušku skončila katastrofálně




Ziaja Kozí mléko a tonik

Já vím, o značce Ziaja bylo řečeno mnoho a proto to opravdu velmi zkrátím.
Je to odličovací mléko, co má splňovat (co tedy slibuje), vám ukážu níže.
Splňuje :)
Odličuje poměrně dobře, mám po něm heboučkou tvářičku jako dětskou dupku a protože mám problém s napjatou pokožkou, používám ho velmi ráda, jelikož je na to expert. Nejsem náročná a vyhovuje mi. Má docela velké, hezké, takové čisté balení a nádherně voní, konzistence je taková trochu řidší a mám ho už od května/června a stále je ho tam docela dost. Stál myslím kolem 70,- a koupila bych si ho klidně znova. Za mě MUST HAVE !
10/10

Dermacol DUO tvářenka a kompaktní pudr

Obojí je ze stejné "řady". Oba produkty mají na sobě reliéf krajky a nádherně voní po vanilce, cukru a nějakých květech. Pohladí jak nos, chutě a ženské oko, tak docela tvář :D
Dost básnických slov. Tvářenka je odstínu 1 a je to taková teplá fialovo-růžová a v druhé části je eh.. bronzer? Je to bronzová-hnědá barva s velkými zlatými třpytkami. Je krásná, ale moc často ji nepoužívám, ale ráda s ní konturuji. Výdrž má docela dobrou a barvy jsou nádherné. Má 8,5g, nepraktické balení ze kterého se logo odšoupe za chvíli, ale za tu krásu co vytvoří stojí za to něco okolo 100,-. 
Stejně tak i pudr - vůně úžasná, odstíny světlé a na to, že jsem se tenkrát v drogerii spletla a místo 2 jsem si vzala 2 (1 a 2 jsou stejné, jen jednička má podtón do žluta a 2 více do růžova, zdá se mi) je odstín velmi světlý. Výdrž je fajn, krycí není, zafixuje nádherně make-up a zanechá matný, hebký finish. Používám ho denně a čím dál více ho miluju. <3
9/10


Tak snad jsem vás dnes neunudila dlouhým článkem. Nic jsem nemusela dnes moc kritizovat a snad vás recenze inspirovala. :)
Chtěla jsem ještě závěrem dodat, že u Avy probíhá give-away o nádherné náramky a laky, tak se koukněte, snad se na vás usměje štěstí !http://avalionia.blogspot.sk/2012/10/giveaway-3.html
Goodbye my friends
<3


6 komentářů:

  1. Skvělá recenze, Ziaja je má oblíbená značka ;-). A beruška je moc roztomilá!
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že jsem se trefila do vkusu :) Je krásná, ale díky té potvoře jsem přišla o foťák :( :D

      Vymazat
  2. Na ten pudr si už delší dobu dělám zálusk.. myslím že zítra navštívím drogérii :D Jinak super recenze. Jen tak dál,moc mě baví je číst:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Domčo ! :)
      Ten pudr je skvělý, pokud od pudru nečekáš zázraky :) Matuje, voní, drží a ta krajka ! :')

      Vymazat
  3. po tomto mleku touzim :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    OdpovědětVymazat

Potěší mě každý váš milý komentář :)