Mí pravidelní čtenáři

sobota 3. listopadu 2012

Něco jako uvítání...

Zdravím vás !

Jelikož tohle je první zkušební příspěvek na uvítanou a ačkoliv vím, že moc návštěvníků zatím nemám (bodejť, blog právě běží jen pár hodin, zázraky nečekám :D), tenhle příspěvek mi nedal.
A o čem bude můj blog? Bude to mix kosmetiky - recenze, tipy, rady apod., randomů, fotek, vykecávacích článků, snad i tutoriálů a všeho možného. Snad někoho neunudím k smrti a bude můj blog navštěvovat.

Jestli třeba čekáte, že vždy se zde budou nacházet excelentní články... Necháme tomu čas. Časem se snad zorientuju v prostoru a blog ulehne v jakýchsi kolejích, dočká se nějakých změn, vylepšení apod., bude to trochu rozdíl. Jinak bych byla ráda za komentáře, ať už kritiku či ty pochvalné, budu moc ráda!
Pauline

4 komentáře:

  1. Jsme zvědavi na články a na to, jak se bude blog rozvíjet a držíme pěstičky! Hodně štěstí a návštěvníků!

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný design, těším se taky na nějáké články ;)hodně štěstí :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, snažila jsem se :) články už nějaké k dispozici jsou, ale bude jich víc a lepších ! :) Děkuji moc za podporu, vážím si toho:)

      Vymazat

Potěší mě každý váš milý komentář :)