Mí pravidelní čtenáři

neděle 4. listopadu 2012

Recenze


Garnier Essentials - odličovací ubrousky pro suchou a citlivou pleť + Dermacol Make-up Cover


Ahoj,ahoj.
Po včerejším náročném dni (ačkoliv se to nezdá, v sobotu může být náročný také) a piplání s blogem jsem se rozhodla udělat první recenzi na dva výrobky, které si zavrtávají místečko v mém kosmetickém světě/životě (rozpaplejte si to jak chcete:D).

Fakt krásně voní,ale to vám přes monitor nedokážu.

Prvním jsou další ubrousky (ano, další, jsem ujetá na všechny tyhle "vychytávky"),tentokrát od Garnier. Přiznám se, že i přes mou úchylku jsem ubrousky od Garnier nikdy nezkoušela, ale dost vykecávání, jdeme na to. Takže zaprvé, čekala jsem toho dost, průměrné odlíčení, voňavé, pořádně vlhké ubrousky... No,ony voňavé jsou, ale vlhké?! Sakra, nemyslela jsem mokré, ale ani vysušené ne! Byla jsem překvapená, když jsem sáhla do balení po ubrousku a co jsem zjistila? Že je skoro suchý! "Fajn.", řekla jsem si... Byly to přeci jen první ubrousky na vrchu, ale i ty další nebyly o nic vlhčí... Za druhé... Moc toho neodlíčí, ale co jsem mohla čekat... Ale k mému překvapení, nádherně zjemní a vypnou pleť! A přeci jen si našly místo v mé každodenní rutině! Takže ten, kdo je se svými odličovadly spokojen, ale chce levnější variantu nějaké průměrné osvěžující pleťové vody, směle do toho.
+ voní
+ osvěžují a trochu čistí
+ cena (25 - 50,-)
- jsou vysušené (možná mám špatný kus)
- nic moc extra neodlíčí

5/10
Další věc, po které jsem delší době pátrala, byl Dermacol Make-up Cover. Áno, já vím, nic nového pod sluncem, je to legendární hustokrutopřísně krycí Makeup/Korektor, ale i přesto chci přidat i svou hrst do mlýna. V drogerii jsem znásilňovala všechny testery, co tam byly, avšak k mému zklamání zde byly jen čtyři odstíny a navíc ještě byly dost tmavé. :( Říkala jsem si, že si udělám objednávku přes net, ale jelikož jsem líná a nedočkavá, vrhla jsem se po tom nejsvětlejším z výběru (velký risk), odstín 213 a nechala se překvapit... Domů jsem přichvátala s velikým nadšením a zkusila odstín na ruce na denním světle, no... A myslela jsem, že skočím z okna... Byl šíleně tmavý! Takový až trochu do oranžova... "Nechám to na ráno."
A ano - ráno se zázrak konal... Sedl mi celkem dobře jako korektor, na celý obličej bych neměla odvahu, ale mám šíleně modro-fialové, obrovské kruhy pod očima.. Ale nedá se tomu říkat kruhy, doslova obrovské kruhy/kola, jako ty v obilí... Mám to po tátovi, takže se toho nezbavím jen tak (tzn., že bez korektoru nevytáhnu paty z domu). A on je opravdu skvěle zakryl! Zírala jsem, páááááni. I moji hnusnou bradu a nos!!! A odstín dobře sedl, dokonce tam byl trochu náznak růžového podtónu... No a tak jsem mu dávala další šance, a nezklamal. A ta výdrž! Jeho nevýhodou ovšem je, že vysušuje a zvýrazňuje vrásky, které snad ani jindy nemám... S kruhy pod očima budu snad nadále bojovat s Match Perfection od Rimmelu nebo Healthy Mix od Bourjois. Na pupínky a jiné neduhy však doporučuji. Jen musíte pak hydratovat a hydratovat....
+ neskutečně extrémní krytí
+ nádherný obal
+ je u toho i návod ( :D )
+ nádherně voní
+ příznivá cena (okolo 130,-)
- v drogerii najdete jen pár odstínů
- vysušuje a zvýrazňuje vrásky

9,5/10

Ach, ten nádherný obal!

Tady vypadá odstín příznivě, ale bledulím nesedne.


2 komentáře:

Potěší mě každý váš milý komentář :)